luni, 23 ianuarie 2012

Rasul face bine ...la ficap:)

Daca va plac bancurile, ati nimerit unde trebuie













UNA TARE: 

Daca intr-o zi, femeia pe care o iubesti ti-e infidela si iti trece prin cap sa te arunci din balcon, adu-ti aminte de ceva: doar ai coarne boule, nu aripi!!! 








SI INCA UNA: 

Stiati ca orgasmul unui porc dureaza 30 de minute??? Tare nu? De azi inainte vreau sa fiu porc!!! Se spune ca barbatii sunt niste porci, de azi inainte o voi lua asta ca pe o lauda!!! Viata e prea frumoasa ca sa fi trist! Doar prostii se plictisesc!






UITEO SI PE ASTA:




.Un englez ajunge la o stâna din Carpati. Consulta dictionarul englez-roman si dupa o ora reuseste sa lege o fraza:
-Badhe, ale thale sânt oele?
-Yes. Of course!









DACA ASTA NU E TARE EU,,,,:

Intr-o zi, la usa unei batrane bate un domn, imbracat elegant, cu un aspirator in mana. Nici n-apuca batrana sa deschida, ca tipul incepe: – As dori sa va prezint cel mai performant aspirator… In timp ce vorbea, arunca pe covorul din hol o cantitate considerabila de balegar, explicand: – Stati linistita, daca acest aspirator nu curata tot, promit ca mananc eu ce ramane! – Sper ca ai pofta, ca nu am curent de azi-dimineata!!! raspunde batrana.






Dragii mei CARCOTASI(E) astept si din partea voastra bancuri iar daca va placut postul un mik LIKE :))


       V-AM PUPAT  -The big guy


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu